Алғашқы мектепішілік лездеме/Первая общешкольная линейка » Дарынды балаларға арналған валеологиялық школа
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының
"Дарынды балаларға арналған валеологиялық
мамандандырылған мектеп-кешенi"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Приемная :
+7 (7232) 22-60-89
Бухгалтерия:
+7 (7232) 22-60-89
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » Алғашқы мектепішілік лездеме/Первая общешкольная линейка
09
Қыркүйек
2024

Алғашқы мектепішілік лездеме/Первая общешкольная линейка

Бүгін Валеологиялық мектепте биылғы оқу жылының бірінші апталық жалпы мектептік жиыны өтті. Дәстүр бойынша Қазақстан Республикасының әнұранын орындаумен басталды. Келесі кезекте барлық қатысушыларға айдың ұраны «Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік” сондай-ақ «Жігіттің ерінгені — құрымның кеткені”/ «Жалқаулық жігітті кедейлікке апарады» атты апталық ұранымен таныстырылды. Алдағы аптаның жоспарлары белгілі болды. Олардың ішінде: мектеп оқушыларының жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша іс-шаралар («Сен жол ережесін білесің бе?» атты сынып сағаттары (1-4 сыныптар); жол қозғалысы ережелері бойынша викторина (3-4 сынып); маршруттық парақтарды тексеру бойынша рейд. Мектептегі қауіпсіз жол» атты оқушы күнделіктерінде бағыт парақтарын тексеру, сондай-ақ мектеп мүлкін күту және еңбекқорлық туралы әңгімелер бар.
Сегодня в Валеологической школе состоялась первая в этом учебном году еженедельная общешкольная линейка. Традиционно она началась с исполнения гимна Республики Казахстан. Далее всем участникам был озвучен девиз месяца "Трудолюбие и профессионализм", а также цитата недели "Жігіттің ерінгені — кұрымның көрінгені" / "Джигита лень до нищеты доводит". Озвучены планы на предстоящую неделю. Среди них: мероприятия по обеспечению безопасности дорожного движения школьников (классные часы «Знаешь ли ты правила дорожного движения?» (1-4 классы); викторина по правилам дорожного движения (3-4 классы); рейд по проверке маршрутных листов «Безопасная дорога в школу» в дневниках учащихся, а также беседы о бережном отношении к имуществу школы, трудолюбии.


Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив