Достықты бағалау керек/Дружбой надо дорожить » Дарынды балаларға арналған валеологиялық школа
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының
"Дарынды балаларға арналған валеологиялық
мамандандырылған мектеп-кешенi"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Приемная :
+7 (7232) 22-60-89
Бухгалтерия:
+7 (7232) 22-60-89
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » Достықты бағалау керек/Дружбой надо дорожить
13
Наурыз
2025

Достықты бағалау керек/Дружбой надо дорожить

«Достықты бағалау керек» тақырыбында 4 «А» сыныбында сынып сағаты өткізілді. Іс-шара барысында балалар достықтың мәнін, мейірімді адамдар мен татулық орнатқан ұжымның ерекшеліктерін талқылады. Сынып сағатының басты мақсаты – оқушылардың толеранттылық пен жақсы қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту болды. Сынып сағатында балалар белсенділік танытып, өз ойларын ашық айтты, мұқият тыңдап, өзін-өзі сынға алды. Танымдық белсенділікті арттыру мақсатында «Мақал-мәтелді аяқтау», «Мақал жинау» сияқты түрлі ойындар өткізілді. Балалар «Достық туралы» ән айтты, өлеңдер оқып, достыққа байланысты әңгімелер тыңдады және «Достық заңы» атты жадынаманы жасады. Сабақ барысында балалар «шырақтарды» жинап, оларды біріктірді. Барлық тапсырмаларды балалар қуана орындады.
В 4 «А» проведен классный час на тему «Дружбой нужно дорожить». В ходе мероприятия ребята обсудили, что такое дружба, какими качествами отличается дружелюбный человек и дружный коллектив. Одной из целей классного часа стало также развитие таких качеств у учеников, как толерантность, терпимость, умение налаживать добрые взаимоотношения  между людьми. Во время классного часа ребята были активными, непосредственными, внимательными и самокритичными. В течение всего занятия для активизации познавательной деятельности использовались разные формы работы: игры "Закончи пословицу или поговорку", "Собери пословицу". Ребята исполнили песню «О дружбе», читали стихи, рассказы о дружбе, составили памятку "Закон дружбы". Во время занятия дети собирали «огоньки», которые позже соединили  вместе. Жсе задания ребята выполняли с удовольствием.















Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив